poniedziałek, 17 grudnia 2012

Jestem molem książkowym, inteligentnym, seksownym i zdrowym*!

Uprawiam to namiętnie. Dochodzi do 16 pozycji na raz.Uwielbiam przede wszystkim kobiety...ale toleruję mężczyzn, pod warunkiem że robią to, jak kobiety...

Próbowałam wirtualnie, ale nie ma tego efektu objętości, wypełnienia dłoni, ciężaru,ani zapachu.
Ani dźwięku.Szelestu, szeptu kartek.




Jestem zmorą bibliotekarek.Złym snem bibliotekarzy. Zawsze przetrzymuję papierowych zakładników i nie chcę oddać, wiecznie przedłużam. Zawsze pytam o wymyślne tytuły, o autorów, których nikt nie zna.

Zawsze szukam książek o miłości. Ale tej nietypowej, z nadużyciami, z duszną bliskością, pewną dozą obsesyjności. Uwielbiam przede wszystkim kobiety, które piszą. Nin, Gretkowską, Jong, Kuryluk,Agus, Rudzką, Tulli, Plebanek, ale toleruję kilku piszących mężczyzn.Millera, Kosińskiego.

Łażę czasami do Empiku i sycę wzrok okładkami, wącham kartki,a jak nie mam notesu, aby zapisać tytuły, wysyłam sama sobie smsa z ich spisem. 

Już raz tu postulowałam - czytajcie! Na nic strawa z kalorii, jak w mózgu i wyobraźni pusto.

Są biblioteki, wymiany, wyprzedaże, półki znajomych i rodziny, tanie księgarnie na Allegro (moja ulubiona to expans_pl ),  Podziel się książką , http://www.podzielsieksiazka.pl/, dla nowoczesnych  moli są ebooki i audiobooki

Ja czasami oddaję swoje książki do bibliotek. Lubię się nimi dzielić, jeśli warto puścić je w świat - ja to robię
Chciałabym zarazić wszystkich wirusem czytania

Ja tu jeszcze będę o tym truła!

i jeszcze kilka lineczków

Zostaw książkę

Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka
Książek od metra


* ale żem rym ukleiła ;)






Pozdro, Bitches! Naczelna Rebel




2 komentarze:

  1. Szacunek, popieram całą swą istotą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Kochanka z zaświatów" - musi się rozkręcić, ale duszność zdecydowanie dobrze opisuje tę książkę. :) Kiermasze w bibliotekach. <3

    OdpowiedzUsuń